Aceasta este suma pe care compania americană o va plăti federațiilor din Franța și Germania pentru a realiza echipamentele de joc.
Actualul contract dintre CBF și Nike expiră la sfârșitul anului 2026, iar negocierile pentru reînnoirea acestuia sunt deja în curs. Potrivit reporterului UOL Rodrigo Mattos, diferența dintre ceea ce a oferit Nike și ceea ce Brazilia dorește să primească "este încă mare".
Gigantul american are timp până la sfârșitul anului să își prelungească contractul cu Brazilia. Din ianuarie 2025, CBF poate însă să primească propuneri din partea concurenților.
Flashscore înțelege că Adidas a semnalat deja echipei naționale braziliene că ar fi dispusă să plătească aproximativ 100 de milioane de dolari pentru un contract pe 10 ani.
Puma, o altă parte interesată de sponsorizarea Braziliei, va intra în luptă abia în ianuarie.
Potrivit UOL, oficialii brazilieni au făcut o contrapropunere americanilor, iar acordul ar trebui să fie finalizat până în octombrie.
Valori vechi și o "mare problemă"
Nike sponsorizează Seleção din 1996. Actualul contract plătește CBF 35 de milioane de dolari pe an și a fost semnat în 2007 - cu alte cuvinte, este destul de învechit.
Unul dintre furnizorii de articole sportive care dorește să își vadă marca pe tricoul Selecao a declarat pentru Flashscore că "Nike a creat o mare problemă cu acest contract cu Germania".
Compania americană își va pune brandul pe tricoul nemților din 2027, înlocuind Adidas pentru prima dată în istoria cvadruplei campioane mondiale. Contractul dintre Nike și Germania este valabil până în 2034.
Contractul dintre Nike și Franța, reînnoit în luna mai, este valabil din sezonul 2026/27 până în 2033/34.