Spectacolul din Vegas lansează săptămâna Super Bowl cu numele lui Taylor Swift pe buzele tuturor
Crainici zgomotoși, muzică alertă, dansatori, toboșari și oameni pictați au inundat terenul de joc, în timp ce peste 23.000 de fani plătitori au umplut tribunele arenei, fluturând steaguri și pancarte în timp ce urlau la maestrul de ceremonii și îi huiduiau pe cei de la Kansas City Chiefs.
Vegasul a oferit cu siguranță un spectacol pentru a da startul primului Super Bowl al orașului. Chiefs, care își apără titlul, îi vor înfrunta duminică pe San Francisco 49ers, pentru a câștiga mult prețuitul trofeu Vince Lombardi.
"Acum mă agitați, mă faceți să vreau să joc chiar acum", a spus cu umor Travis Kelce, în timp ce din tribune ploua cu huiduieli. "Whooooooo... Iubesc huiduielile mai mult decât uralele, continuați fani Niners, continuați".
Kelce și iubita sa Taylor Swift, superstarul pop, aduc și mai multă strălucire la acest Super Bowl din Vegas, relația lor fiind pe buzele tuturor.
"Nu am văzut niciodată o deschidere de Super Bowl ca aceasta", a zâmbit Kelce. "Se simte ca de Crăciun", a râs el, în timp ce o jurnalistă a aruncat cu o mască de wrestling mexican înspre el.
La scurt timp după aceea, un bărbat i-a aruncat un tricou de fotbal cu dungi roșii și albe. Întrebările au variat de la întrebări despre greutatea pe care o ridică în sală până la modul în care credința și familia sa i-au alimentat succesul.
La "vedetă de fotbal" se adaugă "diplomat", în timp ce fotbalistul de 34 de ani răspundea la întrebări din ce în ce mai ciudate - multe dintre ele legate de Swift - de pe un mic podium unde jurnaliștii se îmbrânceau și strigau.
Swift a stabilit un alt record duminică, câștigând premiul Grammy pentru albumul anului pentru a patra oară, un record fără precedent.
"Este incredibilă", a spus Kelce. "Ea rescrie cărțile de istorie. I-am spus că va trebui să-mi respect partea mea de înțelegere și să mă întorc acasă (cu) și eu cu ceva hardware".
Conflict de programări
Încă nu se știe dacă Swift va participa sau nu la superproducția de duminică.
O obișnuită a meciurilor Chiefs pe tot parcursul sezonului, ea ar putea lipsi de la cel mai important meci din cauza unor conflicte de program cu turneul său "Eras Tour", care programează un concert la Tokyo pe 10 februarie, în noaptea dinaintea Super Bowl.
Swift ar putea ajunge la Las Vegas pentru lovitura de start duminică, dar apoi ar trebui să se urce rapid în avion pentru trei concerte la Melbourne, Australia, începând cu 16 februarie.
Prezența ei ar putea fi o decizie de ultim moment, dar cu siguranță va fi o prezență constantă la acest Super Bowl, indiferent dacă va fi acolo fizic sau nu.
Mai devreme, luni, nu trecuseră mai mult de cinci minute din discursul lui Roger Goodell despre starea fotbalului când a început să vorbească despre Swift.
În interiorul stadionului Allegiant, Goodell și-a permis un zâmbet în timp ce briefingul de presă doar pe bază de invitație a fost deturnat de superstarul pop.
"A avea efectul Taylor Swift este un lucru pozitiv", a spus Goodell. "Ei sunt - atât Travis, cât și Taylor - sunt oameni minunați și par foarte fericiți. Ea știe să se distreze foarte bine și cred că este grozav să o avem parte din acest meci.
"Evident, creează un buzz ... un alt grup de fani tineri care sunt interesați și care se întreabă "de ce merge ea la acest meci?"."
Factorul Swift ar putea face ca meciul de duminică să fie cel mai urmărit Super Bowl din toate timpurile, iar povestea de dragoste dintre Swift și Kelce a adus deja milioane de dolari în valoare adăugată de marcă pentru Chiefs și NFL, potrivit unei cercetări realizate de Apex Marketing Group.
"Asocierea lui Taylor Swift cu Travis Kelce și aparițiile la meciul Chiefs au generat o valoare de brand echivalentă cu 331,5 milioane de dolari pentru Kansas City Chiefs și NFL", a declarat președintele Apex, Eric Smallwood, pentru Reuters, într-un e-mail.
"Valoarea echivalentă a brandului 'EBV' este derivată din expunerea primită de Swift/Chiefs în perioada 24 septembrie - 22 ianuarie, din diverse media (TV, radio, presă scrisă, știri digitale, social media)".
Dacă Noaptea de Deschidere este un indiciu, această expunere este pregătită să ajungă la nivelul următor în această săptămână.