Super Bowl, "cel mai urmărit" eveniment TV din toate timpurile, cu 123,4 milioane de telespectatori
"Acoperirea CBS Sports... a oferit cea mai urmărită transmisiune din istorie, cu o audiență totală de 123,4 milioane de telespectatori în medie pe toate platformele", a precizat Paramount, compania mamă a rețelei.
Audiența a fost "în creștere cu șapte procente față de Super Bowl-ul de anul trecut, care a deținut precedentul record (115,1 milioane)... 202,4 milioane de persoane au urmărit integral sau parțial Super Bowl LVIII pe toate rețelele".
Paramount a precizat că 120 de milioane de persoane au urmărit meciul de campionat NFL doar pe CBS, un record pentru o singură rețea americană.
Fundașul Chiefs, Patrick Mahomes, l-a găsit pe Mecole Hardman în zona de finiș, în prelungiri, pentru a consfinți o victorie dramatică în ceea ce a fost cel mai lung Super Bowl din istorie.
Victoria face din Kansas City prima echipă care câștigă două trofee Lombardi consecutive de la New England Patriots în 2003-2004, consolidând dreptul francizei de a fi considerată cea mai nouă dinastie din NFL.
Usher a condus o distribuție de vedete care i-a inclus pe Ludacris, Alicia Keys și Jermaine Dupri pentru spectacolul din pauză.
Regele slow jam-ului și-a ținut locul, capturând magia faimei sale de la sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor '80, cu un medley de 13 minute, care a inclus hituri precum "Love In This Club" și "OMG".
Taylor Swift a fost cea mai urmărită fană a serii, în timp ce l-a încurajat pe iubitul ei, Travis Kelce, de la o lojă de lux, alături de mai mulți prieteni celebri, printre care și rapperul Ice Spice.
Relația lui Swift cu carismaticul star Kelce a fost o binefacere pentru audiențele televiziunilor, fiecare mișcare a acesteia fiind atent analizată de mass media.
Beyonce a fost, de asemenea, prezentă împreună cu soțul ei, magnatul hip-hop Jay-Z - și a anunțat un nou album în timpul unei reclame pe care a făcut-o cu gigantul de telecomunicații Verizon, în care încearcă în mod repetat să "spargă internetul".