Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Casele de pariuri sponsorizează 31% din echipele din Liga Campionilor

Betano sponsorizează Sporting Lisabona și alte două cluburi
Betano sponsorizează Sporting Lisabona și alte două cluburiAFP
Site-urile de pariuri domină, de asemenea, sponsorizarea tricourilor în Liga Campionilor. Din cele 36 de echipe din noua competiție, 11 au ca sponsor principal o casă de pariuri (31%).

Sunt cu cinci mai multe cluburi cu acest tip de sponsor decât în sezonul trecut, fiind stabilit un nou record în Liga Campionilor.

Echipele sponsorizate de site-urile de pariuri sunt: Aston Villa, Sparta Praga și Sporting Lisabona (Betano), Dinamo Zagreb și Shakhtar Donetsk (Favbet), Celtic (Dafabet), Inter Milano (Betsson), Stuttgart (Winamax), Young Boys (Plus500), Club Brugge (Unibet) și Slovan Bratislava (Niké).

A doua cea mai mare industrie de pe tricourile echipelor este aviația din Orientul Mijlociu, cu 8 echipe sponsorizate. Emirates susține patru echipe de top (Real Madrid, AC Milan, Arsenal și Atlético de Madrid), în timp ce Etihad sponsorizează Manchester City și Girona.

Istoria recentă

Primul advertiser legat de pariuri care a apărut în Liga Campionilor a fost cazinoul Salzburg - un cazinou fizic - care, în 1995, a susținut clubul Red Bull Salzburg.

În sezonul următor, industria jocurilor de noroc a dispărut din uniforme timp de 10 ani, până când a revenit în 2005/06, cu primele site-uri de pariuri, și a explodat în deceniul actual.

Emirates susține Realul lui Mbappé și alte trei cluburi
Emirates susține Realul lui Mbappé și alte trei cluburiProfimedia

Dintre producătorii de tricouri, cel mai mare sponsor este Adidas, care are contracte cu 10 echipe din actuala competiție.

Puma și Nike sunt pe locul al doilea, cu câte 8 echipe, în fața irlandezului Castore, care are 4.

Urmărește Liga Campionilor cu Flashscore