Barcelona a prezentat tricoul special pe care îl va purta în El Clasico
Spotify a ales Coldplay, una dintre cele mai cunoscute trupe pop-rock din lume, pentru a personaliza tricoul Barcelonei în El Clasico de pe Bernabeu.
Emblema care va apărea pe tricou este inspirată de cel de-al zecelea album al trupei, "Moon Music", lansat pe 4 octombrie, de pe care au fost deja lansate single-urile "feelslikeimfallinginlove" și "WE PRAY", cu Little Simz, Burna Boy, Elyanna și TINI.
Coldplay este cea mai ascultată trupă britanică din toate timpurile pe Spotify și are 11 piese în Spotify Billions Club, grupul de melodii cu peste un miliard de redări pe platformă.
De asemenea, are o legătură strânsă cu Barcelona, după ce s-a aflat că în perioada în care Guardiola se afla pe bancă, melodia sa "Viva la vida" era cântată înaintea meciurilor importante.
Tricouri exclusive la vânzare
Barcelona a scos la vânzare două loturi mici de tricouri. Unul de 1.899 de unități în calitatea Match a tricoului de meci cu logo-ul Coldplay și celălalt, mai exclusivist, va avea doar 22 de unități, tot în calitatea Match, cu un efect fluorescent pe logo și cu semnăturile jucătorilor titulari din ambele meciuri, El Clasico și confruntarea feminină.
Acestea vor fi disponibile începând de vineri 18 în Magazinele Barcelonei și pe platforma de comerț electronic a clubului. Cu o zi înainte, o pagină de înregistrare va fi disponibilă pentru pre-vânzare, care va începe în această joi la 23.30 și va dura până la deschiderea magazinelor fizice vineri, 18 octombrie, la 10:00.