FC Barcelona şi-a prezentat tricoul pentru noul sezon, un omagiu adus ”Barcei” din 1899
Barcelona a decis să onoreze originile clubului cu un tricou care amintește de echipamentul din 1899, deoarece a optat pentru un tricou bicolor.
Acest lucru s-a întâmplat și la sfârșitul secolului trecut, în 1998, cu doar câteva luni înainte de sărbătorirea centenarului.
Și un deceniu mai târziu, în 2008, Barca a avut un tricou asemănător, care ne invită să ne amintim tripla istorică, cu Pep Guardiola la butoane.
Tricoul este unul bicolor, jumătate albastru, jumătate roşu-aprins, scutul ca element central, logo-ul principalului său sponsor Spotify alături de cel al Nike, Ambilight TV pe mâneca tricoului pentru bărbați şi Bimbo pentru tricoul feminin şi sigla UNHCR/ACNUR pe partea din spate.
Clubul catalan a creat şi o campanie: 'Vrem mingea', prezentând-o într-un material audiovizual care îşi propune să consolideze doi dintre pilonii care definesc Barca: stilul de joc şi identitatea sa catalană'.
În videoclipul de prezentare participă jucători istorici ai clubului, precum Ronaldinho, Iniesta, Puyol, Gasol şi Stoicikov, dar şi jucători actuali, precum Cubarsí, Lewandowski, Araujo, Pedri, Fermin, Gavi, Balde, Lamine şi Raphinha.
Clipul începe cu imaginea lui Ronaldinho coborând dintr-o maşină cu o minge veche, sărbători ale victoriilor, imagini cu echipa feminină şi flash-uri cu Koeman, Messi, Guardiola, Luis Enrique sau Rivaldo.