Efectul Messi: Inter Miami depășește numărul de urmăritori ai lui Inter Milano
Messi la Inter Milano a fost o mantră în urmă cu câțiva ani, completată cu presupuse confirmări că tatăl său și-a deschis o afacere la Milano, presupuse case și orice altceva excită imaginația fanilor. Messi a ajuns până la urmă la Inter, dar nu la cea din Milano, ci la cea din Miami.
Cu siguranță mai puțin prestigioasă, cu mai puțină istorie, cu mai puține trofee, dar de astăzi cu mai mulți adepți decât "Interul autentic", cel puțin pe Instagram. După aproape 14,5 mii de postări, Inter are de fapt 9,8 milioane de urmăritori, în timp ce Inter Miami are 9,9 milioane cu mai puțin de 3500. Este efectul Messi, într-adevăr.
Arabia Saudită știe câte ceva despre asta, după ce l-a ales tocmai ca imagine a turismului. Cu toate acestea, argentinianul a refuzat o mutare în campionatul din Arabia Saudită. Nu atât din cauza calității campionatului, cât din cauza stilului de viață american, despre care se știe că este puțin diferit de cel din Arabia Saudită.
Dacă arabii fac mare vâlvă în această de vară, Inter Miami nu stă cu mâinile în sân: după Messi, au sosit și prietenii: Busquets, care a semnat deja contractul și a fost prezentat, în timp ce Jordi Alba urmează să ajungă în SUA pentru a semna. Un Messi & friends care, dacă nu le garantează americanilor elita fotbalului mondial, le asigură cel puțin vizibilitatea, cu toate efectele de marketing în cascadă. Pentru "Interul autentic", în schimb, după lovitura Frattesi, a urmat marea dezamăgire Lukaku, iar acum, ca și "gemenii" americani, încearcă să pescuiască în Spania, nu în Catalunia însă, ci la Madrid, unde se află Morata care pleacă de la Atletico.