Tricoul cu numărul 10 al lui Messi devenise deja încă de anul trecut, rapid, cel mai căutat de către fani după transferul său la Inter Miami în iulie 2023, evenimentul anului 2023 în MLS, fără doar și poate.
De opt ori câștigător al Balonului de Aur, Messi continuă să fie un fenomen sportiv în Statele Unite.
Simpla sa prezență pe stadioanele rivalilor umple arene de 72.000 de locuri.
Suarez, prietenul său apropiat și fost coechipier la Barcelona, are acum al doilea cel mai căutat tricou la începutul primului său sezon în franciza din Florida.
Messi și Suárez, ambii plecați în prezent la loturile naționale pentru Copa America (20 iunie - 14 iulie), au început sezonul în mare formă și sunt pe locul trei în clasamentul golgheterilor, cu 12 goluri fiecare.
Lider general în MLS după primele 18 etape, Inter Miami mai are trei tricouri în top 25 cele mai bine vândute: cele ale spaniolilor Jordi Alba (locul 18) și Sergio Busquets (locul 24) și al argentinianului Benjamin Cremaschi (locul 25).
Tricoul conaționalului argentinian Luciano Acosta (FC Cincinnati), câștigătorul MVP (Most Valuable Player) de anul trecut, a fost al treilea cel mai bine vândut, urmat de cel al columbianului Juan Camilo 'Cucho' Hernandez(Columbus Crew) și de cel al spaniolului Riqui Puig (LA Galaxy).
Clasamentul se bazează pe vânzările de tricouri de pe site-ul MLS înregistrate între 1 ianuarie și 30 aprilie.
Sezonul ligii nord-americane a început la 21 februarie și se va încheia cu finala la 7 decembrie.