Riyadh Season, noul sponsor principal de pe tricoul echipei AS Roma
"Suntem fericiți să primim Riyadh Season ca nou partener principal la AS Roma", a declarat directoarea generală a clubului, Lina Souloukou, într-un comunicat, care nu precizează nici durata și nici valoarea contractului.
Conform presei italiene, noul contract ar aduce Romei, club aflat pe locul 13 în Serie A, circa opt milioane de euro pe an.
AS Roma a rămas fără un sponsor principal din aprilie 2023, când a încheiat parteneriatul cu societate de cripto-monede DigitalBits, care nu și-a mai onorat angajamentele financiare. De atunci, pe tricou a apărut sigla SPQR, a devizei "Senatus populusque Romanus", simbol al Imperiului Roman și inclusă în stema capitalei italiene.
În cadrul acestui parteneriat, Roma va disputa un meci amical la Riad, dar data și adversarul nu se cunosc deocamdată.
Arabia Saudită a făcut din fotbal unul dintre vectorii imaginii sale pe plan internațional și al dezvoltării sale economice, prin cumpărarea unui club ca Newcastle United și angajarea unor staruri precum Cristiano Ronaldo, Neymar și Benzema.
Sosirea sponsorului saudit a provocat unele critici în Italia, pentru că Roma și Riad sunt în concurență pentru organizarea expoziției universale din 2023.