Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Leclerc, cel mai rapid în ultima sesiune de antrenamente pe ploaie

Agerpres
Charles Leclerc (Ferrari), cel mai rapid în ultima sesiune de antrenamente pentru Marele Premiu al Marii Britanii,
Charles Leclerc (Ferrari), cel mai rapid în ultima sesiune de antrenamente pentru Marele Premiu al Marii Britanii,Profimedia
Charles Leclerc (Ferrari) a fost cel mai rapid în ultima sesiune de antrenamente pentru Marele Premiu al Marii Britanii, care a avut loc sâmbătă la Silverstone, pe o pistă îmbibată cu apă, iar Alex Albon a făcut din nou furori la volanul surprinzător de rapid al mașinii sale Williams.

Leclerc, care a ratat a doua sesiune de antrenamente de vineri din cauza unei probleme electrice, a stabilit cel mai bun timp de un minut și 27,419 secunde pe pneuri soft înainte de începerea ploii.

Albon, care a fost al treilea în ambele sesiuni de vineri, a fost al doilea cel mai rapid și cu 0,173 mai lent.

Mecanicii thailandezului au lucrat la mașină până la începutul sesiunii pentru a rezolva o problemă electrică.

Fernando Alonso, de la Aston Martin, a fost al treilea pe foaia de parcurs, Pierre Gasly al patrulea pentru Alpine și Lewis Hamilton, septuplu campion mondial, al cincilea pentru Mercedes.

Carlos Sainz de la Ferrari, câștigătorul cursei de anul trecut, a fost al șaselea, iar debutantul american Logan Sargeant al șaptelea pentru Williams.

CITEȘTE ȘI - Verstappen a dominat și a doua sesiune de antrenamente libere înaintea MP al Marii Britanii

Dublul campion mondial și liderul dominant al Red Bull, Max Verstappen, a fost doar al optulea, după ce a dominat vineri, în timp ce coechipierul mexican Sergio Perez a fost al 14-lea.

Verstappen se bucură de un avans de 81 de puncte în clasament după nouă curse, toate câștigate de Red Bull.

O nouă victorie duminică ar egala recordul de 11 victorii succesive al McLaren din 1988.

Verstappen a câștigat șapte curse până acum în acest an și urmărește o a șasea victorie consecutivă pentru prima dată în carieră.

Guanyu Zhou, de la Alfa Romeo, nu a reușit să stabilească un timp, mecanicii lucrând la o problemă suspectă la unitatea generatoare a motorului (căldură).