Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Marini a doborât recordul pe tură și a obținut pole position-ul în Marele Premiu al Qatarului

Reuters
Marini sărbătorește pole position-ul
Marini sărbătorește pole position-ulReuters
Pilotul echipei VR46 racing, Luca Marini (26 de ani), a spulberat recordul pe un tur de circuit la sfârșitul celei de-a doua sesiuni de calificări pentru a obține pole position pentru Marele Premiu al Qatarului, sâmbătă, pe circuitul internațional Lusail, în timp ce motocicletele Ducati au ratat prima linie.

Într-o zi în care recordul turului a fost doborât de mai mulți piloți în cele două sesiuni de calificări, Fabio Di Giannantonio de la Gresini Racing a fost primul pilot care a coborât sub pragul de un minut și 52 de secunde și i s-a alăturat în scurt timp coechipierul său Alex Marquez.

Dar când soarele a început să apună în Lusail, unde pista a fost complet reasfaltată, Marini a fost cel mai rapid în ultimul tur, cu un timp de 1:51,762, obținând al doilea pole position din cariera sa, după ce luna trecută a fost cel mai bun în Indonezia.

Timpul lui Marini a fost cu o secundă mai rapid decât recordul anterior, dar tânărul de 26 de ani a considerat că ar fi putut fi mai rapid.

"Nu este perfect, de fiecare dată când crezi că poți face ceva mai mult... Dar, oricum, un tur fantastic. Mi-a plăcut foarte mult să conduc motocicleta astăzi", a declarat Marini.

"Să vedem ce pneuri alege toată lumea (pentru sprint și cursă). Pentru mine, pneul moale de față funcționează foarte bine".

Marini va fi însoțit pe prima linie de Di Giannantonio și Alex Marquez, în timp ce liderul campionatului, Francesco Bagnaia de la Ducati, va pleca al patrulea pe grila de start, cu o poziție în fața colegului său, Jorge Martin de la Pramac Racing, pretendent la titlu.

Bagnaia îl conduce pe Martin cu 14 puncte, cu două etape rămase din sezonul MotoGP - Qatar și Valencia.

Johann Zarco va pleca alături de coechipierul Martin pe linia a doua, în timp ce Marc Marquez, de șase ori campion la MotoGP, nu a putut fi decât al șaptelea, deși a beneficiat de o remorcare când Honda sa a intrat în urma lui Bagnaia.