Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Tiger Woods anunță încheierea parteneriatului de lungă durată cu Nike

Tiger Woods s-a bucurat de un parteneriat incredibil de profitabil cu Nike din 1996
Tiger Woods s-a bucurat de un parteneriat incredibil de profitabil cu Nike din 1996Reuters
Tiger Woods (48 de ani), care a purtat produse Nike de când a semnat pentru prima dată cu această companie în 1996, s-a despărțit de gigantul de îmbrăcăminte sportivă, a anunțat luni, într-o postare pe rețelele de socializare, cel care a fost de 15 ori campion de turnee majore.

Woods a fost ambasador al mărcii Nike din 1996, când, la vârsta de 20 de ani, a semnat un contract pe cinci ani, în valoare de 40 de milioane de dolari, la trecerea la profesioniști, în ceea ce a fost începutul unuia dintre cele mai profitabile contracte de sponsorizare din istoria sportului.

Woods, în vârstă de 48 de ani, care a revenit în competiție la sfârșitul lunii noiembrie anul trecut, după o pauză de șapte luni de la accidentare, și-a încheiat declarația cu "Ne vedem în Los Angeles!", ceea ce sugerează că intenționează să joace la Genesis Invitational din 15-18 februarie, la Riviera Country Club.

"În urmă cu peste 27 de ani, am avut norocul de a începe un parteneriat cu unul dintre cele mai emblematice branduri din lume", a scris Woods pe X, fostul Twitter. "Zilele care au trecut de atunci au fost pline de atât de multe momente și amintiri uimitoare, încât dacă aș începe să le numesc, aș putea continua la nesfârșit.

"Pasiunea și viziunea lui Phil Knight au adus acest parteneriat între Nike și Nike Golf și vreau să îi mulțumesc personal, alături de angajații Nike și de sportivii incredibili cu care am avut plăcerea să lucrez de-a lungul timpului.

"Oamenii mă vor întreba dacă mai există un alt capitol. Da, cu siguranță va exista un alt capitol. Ne vedem în Los Angeles!"

Woods a semnat mai multe contracte cu Nike de-a lungul carierei sale remarcabile, cel mai recent pe 10 ani în 2013, care a avut o valoare de 200 de milioane de dolari.

Nike a confirmat, de asemenea, încheierea parteneriatului cu o postare pe rețelele de socializare în care Woods strângea pumnul în semn de victorie, alături de cuvintele: "A fost o rundă pe cinste, Tiger".