Red Bull continuă dominația în Formula 1! A luat 220 de angajați de la rivala Mercedes

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate

Red Bull continuă dominația în Formula 1! A luat 220 de angajați de la rivala Mercedes

Conducătorul Red Bull, Christian Horner, a răspuns afirmațiilor conform cărora angajații caută din ce mai mult să părăsească echipa sa
Conducătorul Red Bull, Christian Horner, a răspuns afirmațiilor conform cărora angajații caută din ce mai mult să părăsească echipa saProfimedia/ IMAGO
Conducătorul Red Bull, Christian Horner, a răspuns afirmațiilor conform cărora angajații caută din ce mai mult să părăsească echipa sa, afirmând că actuala campioană din Formula 1 a luat până acum 220 de oameni de la rivala Mercedes, scrie Reuters.

Deşi domină cu autoritate de câțiva ani ”Marele Circ”, echipa Red Bull nu a avut linişte în interiorul său în ultimele luni din cauza acuzațiilor împotriva lui Horner de comportament nepotrivit față de o angajată, pe care acesta le-a negat şi de care a fost exonerat.

Designerul vedetă de la Red Bull, inginerul englez Adrian Newey, a anunțat că va pleca anul viitor de la team-ul austriac, iar conducătorul McLaren, Zak Brown, le-a declarat reporterilor la Marele Premiu de la Miami, desfăşurat la sfârşitul săptămânii trecute, că au început să zboare CV-uri, iar Newey a fost prima piesă de domino care a căzut.

Şeful echipei Mercedes, Toto Wolff, care speră să-l atragă pe campionul mondial Max Verstappen de la Red Bull, pentru a-l înlocui din 2025 pe Lewis Hamilton, care va pleca la Ferrari, a declarat la rândul său că echipa sa a văzut ”CV-urile Red Bull pe la toate nivelurile”.

Horner le-a spus reporterilor, după cursa de duminică, încheiată cu victoria britanicului Lando Norris (McLaren), că vor exista întotdeauna mişcări de personal între echipe.

”Nu ştiu câți oameni am angajat de la McLaren în acest an şi câți oameni de la VCARB (echipa soră a Red Bull RB) au angajat (de la) Mercedes”, a precizat el.

”Am luat 220 de oameni, 220 de la HPP (High Performance Powertrains de la Mercedes AMG) la Red Bull Powertrains, aşa că atunci când vorbim de pierderea oamenilor, aş fi puțin mai îngrijorat de 220 decât poate de unul sau două CV-uri”, a adăugat Horner.

Red Bull îşi construieşte propriul grup motopropulsor pentru 2026, atunci când Formula 1 va trece printr-o schimbare majoră a regulilor de motorizare, cu o extindere importantă la fabrica sa de la Milton Keynes (Anglia).